tisdag 21 december 2010

Finito

Den fysiska skivbutiken försvinner imorrn, den 22/12.

Frukta icke, grymma tatueringar och schyssta piercingar kan ni fortfarande få på Swahili Bob's och jag kommer köra en online distro så fort jag får ordning på allt. Mer info om det kommer när det finns info.

Tack till alla kunder och till er som kommit på festerna som jag organiserat under Swahili Bob's flaggan, de 2 Strand samt den på Allhuset. Tyvärr gick vi ruskigt back på senaste, så tanken är att det blir en stödfest i början av nästa år. Mer info om detta följer också.

Saknar ni mig hittar ni mig som shop assistent på Circle Tatto i Sundyberg från och med 3/1, kom gärna och hälsa på:)

mvh
Dadde

Övriga förhavanden är:

ASTA KASK
14/1 Kafé 44 (spelning för dom upp till 20 år) + THE BABOON SHOW
15/2 Klubb Gås på Kolingsborg (18 +) + mer band

Asta kask / Crispy Nuts Japan Tour 2011:
4/2 MIYAGI
5/2TOKYO
8/2 FUKUOKA
9/2 HIROSHIMA
11/2 OSAKA
12/2 NAGOYA
13/2 TOKYO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar